Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על סימונס ישראל- חנות המפעל

אזורי שירות

כפר סבא

תחומי העסק

יצרני מזרנים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7646363

פקס 09-7657323

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סימונס ישראל- חנות המפעל
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על סימונס ישראל- חנות המפעל

1.9
ציון כללי 1.9
שירות 1.9
זמינות 1.9
איכות 2.1
שביעות רצון מהמחיר 2.6
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
שירות מעולה ואיכות ברמה אחרת מעל כולם, קנינו מיטה ואנחנו מאוד מרוצים, תודה.
במזרונים יש דרגות קושי
אצלם מתברר שיש שמות קוד, למרות שקנינו מזרון שאמור להיות דרגת קושי גבוהה (שמתברר הטעייה מכיוון שהם היחידים שאצלם אין דרגות יש במקום שמות), ואני לא בטוח אבל נראה לי שבין סניפים שונים של סימונס יש שמות שונים לאותו המזרון לאחר פחות משנה - דרגת הקושי לטעמי השתנתה משמעותית, פניתי לשירות - לטענים ברור ששיכבת נוחות (עוד חלק שמחובר למזרון מלמעלה) - משתנה, מה שלי לא נשמע הגיוני בכלל, וגם לא נאמר לי בקנייה. אז השירות מפנה לחנות לפיתרון, והחנות לשירות. הזמנת בודק לאחר שנה כרוכה ב 800 שח בערך, 250 שח הובלה לכל כיוון, ועוד בודק 300 שח, למרות שהסברתי שעברה קצת יותר משנה כי היתה קורונה, וגם פניתי בתקופת הקורונה ולא חזרו אלי בנושא אופציה 2 - הציעו לי להחליף למזרון קשה יותר בתוספת של 8000 ש"ח ולטענתם הם המחיר הזה עוד באים לקראתי בקיצור לא מומלץ, שירות גרוע, ולאחר ששילמת ועברה שנה לא משנה מה קורה אתה נדפק
שרות גרוע ביותר לא מומלץ .
הניחו את המזרן בסלון ונעלמו לאחר שנתקלו בקשיים להכניסו לחדר שינה.
יקר, פגום ואין שירות לקוחות
חשבתי שאם אשקיע ואשלם יותר אקבל איכות טובה יותר. בפועל, אחרי 3 חודשים יש תקלה במנגנון. שירות הלקוחות סגור. מתקשרים ולא עונים באף שלוחה.
איכות ושירות גרועים ביותר
קניתי ספת נוער (יקרה שאמורה להיות איכותית) כעבור שנתיים בלבד נוצר שקע במיטה - מסתבר שהקורה/מזונית התנתקה מהקרשים בתחתית המיטה בגלל חיבורים מאיכות חלשה. המיטה באחריות ל-5 שנים על קפיצים וריפוד בלבד אבל מעבר לשנה ראשונה מסתבר שצריך לשלם מראש 250 ש"ח לביקור טכנאי, שלא יוחזרו לך בכל מקרה! וכמובן באו ה"טכנאים" והיו אצלי דקה בדיוק צילמו את המיטה וברחו בלי לתקן כלום למרות שכל נגר יכול לתקן. אף אחד לא חזר אלי מאז ולא ניתן להשיג אותם בטלפון. שלום שלום 250 ש"ח.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist