Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על מיקרוסופט ישראל בע"מ

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

תוכנת מחשבים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 09-7625400

פקס 09-7625200

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיקרוסופט ישראל בע"מ
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על מיקרוסופט ישראל בע"מ

3
ציון כללי 3
שירות 1
זמינות 2.3
איכות 1
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
רכשנו 8 חבילות פרוג'קט המתקנות
על מחשבים שונים ומסוגים שונים. היום כל התוכנות "התחפנו" כך שלא ניתן ליחס את התקלה למחשב מסוים או לגירסה מסוימת של פרוג'קט. ידוע לנו על עוד משתמשי פרוג'קט עם אותה בעיה. פנינו למיקרוסופט שבקשו שנפתח קריאת שרות בעלות של 500$ על מנת לטפל בבעיה שלהם. אין עם מי לדבר במיקרוסופט. סיכומו של דבר בושה.
אין מענה אנושי. אין זמינות
מענה קולי מסורבל שלעולם לא מגיע למענה אנושי. האפשרויות המוצעות לא מכסות את כל הצרכים ושולחות אותי בסוף לאתר שבו עונים רק בוטים. וכל זה משום מה בעברית רק בשעות העבודה שאינן מעודכנות. באתר כתוב שפתוח משמונה בבוקר אבל בפועל רק בעשר, ורק למענה הקולי המתואר.
חברה שלא מכבדת את לקוחותיה
התחדש לי באופן אוטמטי לפני קצת יותר מחודש שירות אופיס 365 רכשתי לאחרונה מחשב נייד שרציתי לעדכן עליו את תוכנת האופיס בנוסף למחשב שהיה מעדכן עליו. התקשרתי לשירות לקוחות ולהלן כל הדברים שהפריעו לי בהתקשרות: 1. כשהמוקד לא זמין לא מציינים בפתיח באיזה שעות המוקד כן זמין. 2. עונה נציג במשפט פתיחה : "מיקרוסופט שלום עם מי יש לי הכבוד?" נשמע ציני ומתנשא ממש לא נעים להתחיל שיחה עם נציגה בצורה כזאת. 3. רעשי רקע מסביב בזמן השיחה כולל צילצולי טלפונים ניידים 4. אין שאלה לזיהוי או דרך קלה להבין מי הלקוח ולמה מתקשר, אחרי שהנציג הבין מה מטרת השיחה ( להוסיף את השירות במחשב נוסף) הסביר שעלי לשלם 450 ש"ח בנוסף ל300 ששלימתי לפני חודש וחצי בתשובה של "אין מה לעשות". 5. כשהבעתי אי שביעות רצון מהתשובה של הנציג הוא ניתק לי את הטלפון ( לא התנתקה השיחה - הנציג ניתק את הטלפון) 6. לאחר שהתקשרתי בשנית קיבלתי מענה מנציגה שהייתה יותר סבלנית יחד עם זאת התחושה שהמוקד מתנהל בצורה חובבנית, מענה לא מקצועי, שירות לא מתחשב חיוב של 450 ש"ח לאחר ששילמתי לפני חודש וחצי 300 ש"ח. לא להאמין שענקית טכנולוגית כמו מיקרוספט נותנת שירות ומענה כזה ללקוחותיה. הלוואי שעד החידוש הבא שלי ( עוד שנתיים כמעט כי חייבו אותי לשנה נוספת בלי ברירה) תהיה חלופה אחרת עם חברת קצת יותר מכובדת שמכבדת את לקוחותיה. עצתי אם אתם לא חייבים תחסכו לכם שיחה עם מוקד המכירה של מיקרוסופט.
קבלת שירות טלפוני מחברת מייקרוסופט
היתה לי תקלה באווטלוק והתקשרתי למוקד הטלפוני של החברה. קיבלתי יחס מקצועי ואדיב. המוקדן אף חזר אליי למחרת כדי להמשיך ולטפל בתקלה. כמעט שעה הוא היה איתי בטלפון עד שהתקלה תוקנה. השרות היה מצויין ונעים!!!
מבחינתי מייקרוסופט זוכה אצלי למצויינות...
נתקלתי פעמיים בבעיה במחשב. את הבעיה של הפעם הראשונה אני לא זוכרת אבל אני בטח ובטח זוכרת את השירות המדהים שקיבלתי. בפעם השנייה שפניתי למייקרוסופט לעזרה ענתה לי נציגת שירות מקסימה שהבינה שהמחשב שלי נדבק בוירוס ובהרבה סובלנות מצידה היא נתנה לי כל מיני רעיונות איך לפתור את הבעיה. אחרי אינספור פתרונות, הבעיה נפתרה והצלחתי בעזרתה לעקוף את הוירוס ולחסל אותו. השיחה עימה ארכה לפחות שעה וחצי- שעתיים. כך גם היה בשיחה הראשונה שלי עם מייקרוסופט שהם היו כ"כ סובלניים וגם דאגו לחזור אלי על- מנת לדעת שהבעיה נפתרה סופית.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist