Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

מחפשים חנות אחת המציעה ציוד משרדי מגוון, יחד עם מכונות ומוצרי חשמל חיוניים אחרים עבור העסק או המשרד? ש.ר.מ ריהוט וציוד משרדי תשמח לעמוד לרשותכם. החברה מספקת את כל המוצרים הנדרשים בתחום: החל מפריטים בסיסיים דוגמת כלי כתיבה, כלי תיוק ואחסון או יומנים ועד למכשירי חשמל מהשורה הראשונה, לרבות מדפסת, פקס, סורק וכיוצא בזה. זאת ועוד, החברה מספקת גם ריהוט משרדי איכותי, המשלב היטב בין אסתטיקה לפרקטיקה. כל המוצרים מגיעים במחירים שווים לכל נפש, כולל מבצעים אטרקטיביים ואפשרות לרכישות קבוצתיות.
ש.ר.מ ריהוט וציוד משרדי הוקמה ב-1997. היא נחשבת כיום לחברה מובילה בתחום בישראל, הזמינה עבורכם 24 שעות ביממה. החברה מתפעלת את אתר האינטרנט Office 24, בו ניתן להזמין את כל המוצרים באופן פשוט ולקבל אותם במשלוח עד פתח המשרד או הבית. האתר מציע אזור אישי, בו ניתן לעקוב אחר הזמנות ולסקור את כל הפריטים שהוזמנו על ידי החברה בעבר, חלק משמעותי בתפעול שלה.

עוד פרטים

מידע נוסף על ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

ציוד משרדי ומכונות

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-6243111

פקס 03-6243115

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי
נווט

יצירת קשר עם ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 7 חוות דעת על ש.ר.מ. ריהוט וציוד משרדי

3.3
ציון כללי 3.4
שירות 3.4
מחיר 3
זמינות 3.3
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 3.3
שביעות רצון מהמחיר 3.4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קיבלתי שירות מעולה, המוצר בדיוק כפי שרציתי. גם במחיר זול גם איכותי וגם אספקה בזמן. בוודאות אחזור לקנות אצלכם ואמליץ עליכם.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

07/02/2024

היי רונן, תודה על חוות הדעת וההמלצה החמה, כמובן שמחנו לתת שירות גם בפעם הזאת ונשמח לשמור על הסטנדרטים הגבוהים שלנו. בשבילך ובשביל כל לקוחתנו בעבר בהווה ובעתיד.
מעולים שווים קניה חוזרת
הזמנתי שולחן משרדי לבית , קיבלתי את השולחן יומיים לפני המועד , הכל הגיע מורכב ותקין כמו שסוכם . דיברתי עם נטע הייתה מאד אדיבה . בקיצור מומלצים גם המחיר היה אטרקטיבי
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

20/10/2021

היי רונן, תודה על הפירגון , שמחנו לתת שרות נשתמע בקניה הבאה.
בית עסק לא שירותי
לפני כשבוע וחצי הגעתי אליהם השירות שלהם נראה טוב, אך לא באמת .. כבר שבוע אני רודפת אחריהם לגבי מוצר והם כל פעם אומרים לי אנחנו נבדוק מול הספק ונעדכן... בחיים לא חוזרים לעדכן כפי שהם אומרים וכשאני מתקשר לברר מה קורה הם שוב אורמים שיבדקו מול הספק ולכן השירות שלהם לא אמין ולא טוב!. היום התקשרתי שוב כמה פעמים וענו וניתקו בכל פעם שהתקשרתי. הכל אצלי שמור ומקלט, פשוט זלזול בלקוח.
חוסר מקצועיות
א מקצועיים, לא הודיעו מתי השולחן שהזמנתי אמור להגיע וציפו שאצא מהעבודה לקחת אותו, אפילו שבימים שקדמו לכך התקשרתי כדי לוודא מועד הגעה. אחרי שסרבתי לבוא השליח איים שחודש לא אראה את השולחן. אחרי שיחות מרובות עם החברה הסכימו לשלוח לי אותו שוב רק במידה ויהיו מספיק הזמנות עוד שבוע לאזור. למזלי היו מספיק ולאחר שבוע קיבלתי את השולחן 3 שבועות לאחר ההזמנה. השולחן הגיע מלוכלך ברמות, כאילו שכב באשפה, ברחשים מתים וחול על כל הפלטה והרגליים. מעבר לזה במעמד הקניה הובהר לי שהרכבת השולחן מתבצעת ללא שימוש במברגה, אני סטודנט ואין בבעלותי כזו. השולחן הגיע ללא קינסרטים כמו שתואר לי בטלפון ככה שלא הייתה לי אפשרות להרכיב אותו. בטלפון לא הסכימו לתת לי פיצוי על השירות הלקוי הזה, טענו שאם אני רוצה אפשר לקבל החזר מלא ויקחו את השולחן בעוד שבוע שלם (בזבוז יום עבודה נוסף). לסיכום לדעתי שירות מזעזע. קיבלתי שולחן מלוכלך ולא כמו התיאור באיחור של שבוע. לא ארכוש מהם שוב.
שרות מקצועי ומחירים טובים
רכשתי לוח מחיק מזכוכית ,אספקה פחות מ 24 שעות קיבלתי הדרכה מקצועית ,בקיצור מומלצים . בטוח אשוב לקנות שם שוב.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

11/08/2019

היי עמנואל , תודה על התגובה החיובית, נשמח לתת לך שירות טוב , גם בהזמנה הבאה :)
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist