Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
באקארו - BUCKAROO - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
7 ימים בשבוע
12:00 - 23:00
צפה בשעות הפעילות

באקארו - BUCKAROO היא מסעדה בשרית איכותית ברעננה המקפידה על בחירת נתחי הבשר, על שימוש חומרי גלם מובחרים ובשיטות הכנה ייחודיות כגון ברביקיו בסגנון אמריקאי, צלייה ועישון בבולי עץ ופחמים בטמפרטורה נמוכה ובעוד שיטות המעניקות לבשר מרקם נימוח, רך ועסיסי. במסעדה גם חנות יין ובר המציעים מגוון בקבוקי יין מתוצרת חוץ ומיקבי בוטיק מקומיים ומשקאות אלכוהול פרימיום מתוצרת חוץ הנמכרים במחירי חנות.

עוד פרטים

מידע נוסף על באקארו - BUCKAROO

אזורי שירות

רעננה

תחומי העסק

מסעדות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות בשרים

סוג המסעדה

מסעדות בשרים וסטקיות

זמינות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 053-9365717

טלפון נוסף 052-3833701

מפה

Navigate
מפת הגעה אל באקארו - BUCKAROO
נווט

וידאו ותמונות של באקארו - BUCKAROO

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על באקארו - BUCKAROO

4
ציון כללי 5
מחיר 3.6
אוכל 3.7
שירות 4.3
אוירה/משלוח 4
אווירה 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אפס מודעות לצליאקים. אכזבה
כלקוחות נאמנים ומתמידים של המסעדה כבר שנים, הגענו הפעם עם הילדים, ביניהם אחד צליאקי. התפריט ללא כל התאמה לצליאקים - הפרגית מכילה, אין לחמניית המבורגר ללג, הצ'יפס מכיל וגם התפו"א. בדקנו את האפשרות להכין צ'יפס במחבת נפרדת, כפי שכל מסעדה אחרת שמכבדת את עצמה הכינה עבור הילד בעבר, ונעננו בשלילה. קמנו והלכנו. אני לא מוכנה לסעוד במקום עם אפס נכונות לכבד מגבלה כזו, וודאי כשיש מסעדות רבות אחרות שמכבדות אותנו הרבה יותר. לא אחזור לשם יותר, גם לא בלי הילדים. אכבזה גדולה.
מסעדה נעימה מאוד ואחלה אוכל
חגגנו במסעדה יום הולדת משפחתי ל16 אורחים בשישי בערב. נהננו מאוד מהאירוע. המנות היו מעולות ובשפע. גם השירות היה מצוין ולמרות שהיינו קבוצה גדולה הכל זרם וכולם היו מרוצים. בקיצור מומלץ מאוד לארוחה משפחתית טובה. המסעדה קצת רועשת והומה.
חוויה!
מצויין! גילינו מסעדת בשרים מצויינת! גם השרות יוצא מין הכלל! אפילו מנות אחרונות נהדרות! חוויה! ממליצים מכל הלב!
מסעדה עם פוטנציאל
ישבנונלעסקית צהריים 4 חברות. המלצרית הייתה הרבה יותר ממקסימה והיה לה חשוב מאד לרצות אותנו. הזמנו 4 המבורגרים והמנות הגיעו יחסית מהר. אבל (!) מידת העשייה של שניים מהם לא תאמה כלל את ההזמנה וחבל... השניים שהגיעו בהתאם לציפיות היו ממש טעימים! כמובן שישר החליפו והתאימו את המנות להזמנה, אבל זה סתם עכב אותנו (אמצע יום עבודה) וחבל.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

06/01/2016

חדוה שלום, תודה על שבחרתם לאכול אצלנו בבאקארו. חוויית הלקוח חשובה לנו ביותר ואנו משתדלים לעשות את המיטב מידי יום. צוות המסעדה אינו חף מטעויות ומדיניות השירות בכלל ובמקרה כזה בפרט ללא פשרות וכפי שצייינת המנות הוחלפו במהירות האפשרית לשביעות רצונכם. נשמח לארח אתכם בכל עת, תודה, צביקה
שירות מעולה ואוכל טעים
ישבנו בצהריים לעסקית. הפרגית הייתה מעולה והקדירה הייתה לא הכי רכה. העסקית באיזור ה 70 שח שזה לא ממש זול לצהריים.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

17/05/2015

תודה על חוות הדעת המפרגנת וכן על הביקורת. אנו מתייחסים לכך ברצינות. בתפריט העסקיות מגוון ארוחות ב 58 ש"ח וכן 64 ש"ח. פרגית מעושנת : 64 ש"ח - הארוחה כוללת מנה ראשונה, תוספת חמה ושתיה.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist