Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
מיכאל בן צבי | משרד עורכי דין ונוטריון - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
9:00 - 20:00
9:00 - 12:00
צפה בשעות הפעילות

עו"ד מיכאל בן צבי - שותף מוביל לניצחון משפטי

במשך למעלה מעשור, משרד עו"ד ונוטריון מיכאל בן צבי מוביל את הדרך בניהול הליכים משפטיים מורכבים, תוך התמחות ייחודית במשפט מנהלי, מקרקעין ומיסים. בהנהגתו של עו"ד בן צבי, המשרד צבר ניסיון עשיר בייצוג לקוחות בפני כל הערכאות השיפוטיות, עד לבית המשפט העליון.

ההצלחה של המשרד נובעת מגישתו הייחודית: מחקר יסודי ובחינה מדוקדקת של כל פרט וראיה. זוהי אסטרטגיה מותאמת אישית, המקדמת את אינטרס הלקוח ביעילות מרבית, תוך מיצוי מלא של זכויותיו. בתחום המקרקעין, המשרד מספק ייעוץ מקיף - מעסקאות מכר ועד לייצוג בבתי משפט בסוגיות כמו פגיעה בגבולות, פירוק שיתוף, וביטול או אכיפת הסכמים.

במשפט המנהלי-חוקתי, עו"ד בן צבי מייצג אזרחים מול רשויות המדינה. הוא סייע לעשרות לקוחות במיצוי זכויותיהם בענייני אזרחות ומעמד בישראל, ואף עתר כנגד החלטות של רשויות מקומיות וממשלתיות בסוגיות מגוונות.

המשרד מתגאה בצוות מיומן, המחויב לשיפור מתמיד. מדי שנה, הם מרחיבים את הידע והניסיון שלהם, תוך שמירה על דיסקרטיות מלאה. שיתוף פעולה עם מומחים מתחומים שונים, כולל משרדי עו"ד בינלאומיים, מאפשר להם לספק פתרונות יעילים גם ללקוחות מחו"ל.

לסיום, כנוטריון מוסמך, עו"ד בן צבי מציע שירותים נוטריונים מקיפים - מתרגום מסמכים בעברית, רוסית ואנגלית, ועד לעריכת הסכמי ממון וצוואות. זהו משרד שמשלב מקצועיות, ניסיון ומחויבות אישית - שילוב המבטיח ללקוחות ייצוג משפטי ברמה הגבוהה ביותר.

אל תתפשרו על זכויותיכם. פנו היום לעו"ד מיכאל בן צבי וצוותו, והבטיחו לעצמכם ייצוג משפטי מנצח.

עוד פרטים

מידע נוסף על מיכאל בן צבי | משרד עורכי דין ונוטריון

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

נוטריונים

עורכי דין

משפט מנהלי ורשויות מקומיות

עו"ד דיני מיסים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3227149

טלפון נוסף 054-7543892

מפה

Navigate
מפת הגעה אל מיכאל בן צבי | משרד עורכי דין ונוטריון
נווט

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על מיכאל בן צבי | משרד עורכי דין ונוטריון

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist