Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סבטלנה קוסמטיקס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ברוכים הבאים, שמי סבטלנה ריימן, אני אחות במקצועי וקוסמטיקה פרא רפואית מוסמכת P.M.E בעלת ניסיון של 10 שנים בתחום שיקום העור והסרת שיער. אל עולם הקוסמטיקה הגעתי מתוך אהבה גדולה לתחום האסטטיקה ומאז אני מקפידה על חיפוש מתמיד אחר הכלים, החומרים והטכנולוגיות המתקדמות ביותר עבור לקוחות המכון.
אני בוגרת לימודי קוסמטיקה בויצו. כמו כן, למדתי הסרת שיער בלייזר במחברת ספקטרו מד .אני בוגרת אקטיב מערכות אופטיות בע"מ- הסרת שיער באמצעות קרני אינפרא אדום - תעודה ממשרד הבריאות הבינלאומי- FDA.

מבחינתי הצלחת הטיפול היא שביעות הרצון של הלקוחות. על כן, אני מקפידה לחדש את הידע שלי בתחום, ללמוד שיטות עבודה חדשניות, להשתמש במיטב המכשור והטכנולוגיות הקיימות כיום בשוק, תוך שילוב חומרים פעילים אשר מעצימים את תוצאות הטיפולים המוצעים במכון.
במהלך שנות עבודתי, פיתחתי את "שיטת סבטלנה" המשלבת בין טיפוח ואורח חיים נכון בהתאמה אישית לכל לקוחה על פי הצרכים המתאימים לה.
צוות המכון סבטלנה קוסמטיקס כולל את
סבטלנה ריימן- קוסמטיקאית פרא רפואית- ראשית. לריסה קרבצוב- קוסמטיקאית, מומחית בהצרת היקפים ולייזר.מירי - קוסמטיקאית, מומחית בהצרת היקפים ולייזר
יוליה - קוסמטיקאית, מומחית בהצרת היקפים ולייזר
לילך וקרין - שירות לקוחות וניהול משרד
אני מזמינה אותך לסייר באתר ולהגיע למכון, שם נוכל יחדיו לבחור את הטיפול שהכי מתאים לצרכים האישיים שלך.
טיפולי פנים

מכון סבטלנה קוסמטיקס מעניק מגוון טיפולי פנים חדשניים ואיכותיים בהתאמה אישית לעור הפנים של כול לקוחה. צוות מכון סבטלנה קוסמטיקס ישמח לעמוד לרשותך ולהתאים לך את הטיפול המתאים ביותר לעור פנייך.
הסרת שיער

מכשיר רטט
מכון סבטלנה קוסמטיקס מחזיק את מכשיר הרטט DREAM HEALTHER הפועל בטכנולוגיית רטט כלל גופי.
למכשיר זה מגוון שימושים בתחומים הבאים:
הרזיה וחיטוב
כושר וספורט
בריאות ויופי
רפואה ושיקום
שימוש במכשיר הרטט מביא לשיפור בזרימת הדם, שיפור בקורדינציה, שיפור שיווי משקל, הפחתת שומן, הורדה במשקל, הפחתת צלוליט, ניקוז לימפטי, חיזוק רקמות, התחזקות הסחוסים ועוד.
המכשיר מעניק תנועות רטט הן מצד לצד והן מלמעלה למטה. בדרך זו כמעט כל שרירי הגוף מונעים במהלך האימון באמצעות 5 תנוחות בסיסיות בלבד. הדבר חוסך זמן רב ושימוש לא נכון במכשירי כושר שונים.
צוות מכון הקוסמטיקה, ישמח להעניק לך ייעוץ לשימוש נכון במכשיר ה- DREAM HEALTHER ולבנות עבורך תוכנית המתאימה לצרכים שלך.
מכון הקוסמטיקה סבטלנה קוסמטיקס, מתמחה בהסרת שיער במגוון שיטות. צוות המכון ישמח להעניק לך יעוץ באשר לכל שיטה, על יתרונותיה ועל חסרונותיה וביחד איתך לבחור עבורך את שיטת הטיפול בעלת התוצאה האפקטיבית ביותר עבורך.
הסרת שיער באמצעות אפילציה
אפילציה היא שיטה קוסמטית בה מסירים שיער לצמיתות מהגוף. מכון סבטלנה קוסמטיקס מעניק ללקוחות המכון טיפול הצרת היקפים באמצעות מכשיר ה- VIP PLUS . למכשיר זה מספר פעולות:
הצרת היקפים בתוצאה מיידית - שימוש של 30 דקות במכשיר.
עיצוב וחיטוב הגוף.
מיצוק וחיזוק הגוף והפנים.
מניעה וטיפול בצלוליט.
הרזייה.

למכשיר מספר יתרונות מובהקים. ראשית, אין תופעות לוואי במהלך השימוש ולאחריו. שנית, השימוש במכשיר אינו כרוך בכאב או במאמץ פיזי. בנוסף, חשוב לא פחות, למכשיר תוצאות מידיות הנראות לעין כבר לאחר השימוש הראשון.
צוות המכון, ישמח להעניק לך הסבר מפורט על השימוש במכשיר ה - VIP PLUS ולהתאים לך תוכנית טיפול בהתאמה אישית לצרכים ולמטרות שלך.

עוד פרטים

מידע נוסף על סבטלנה קוסמטיקס

אזורי שירות

חיפה

קריית ביאליק

קרית אתא

קרית ים

קריית מוצקין

תחומי העסק

הסרת שיער

קוסמטיקאיות

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3250245

טלפון נוסף 04-8771636

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סבטלנה קוסמטיקס
נווט

וידאו ותמונות של סבטלנה קוסמטיקס

מציג 1-1 חוות דעת מתוך 1 חוות דעת על סבטלנה קוסמטיקס

4.2
מחיר 2
זמינות 5
שביעות רצון 5
שירות 5
איכות 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי ל"סבטלנה קוסמטיקס" לצורך קבלת שירות סידור גבות, הם מאוד מיקצועיים ונחמדים, המכון מאוד נקי ואסטטי, קיבלתי שירות מאוד טוב, הם לא ממהרים בין לקוח ללקוח ודי קשובים למה בדיוק אני רוצה ואיזה טיפול, הם עומדים בזמנים שקובעים איתי, שילמתי מחיר מעט יקר אך שווה ואני מכירה מחירים, פניתי אליה לפי המלצה מחברה.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist