Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פט צ'ויס pet choice - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
8:00 - 20:00
8:00 - 16:00
צפה בשעות הפעילות

פט צ'ויס היא רשת חנויות מובילה למוצרים לחיות מחמד, המציעה את הבחירה הטובה ביותר עבור החברים הכלואים שלכם. החנות הראשית ממוקמת בטירת הכרמל, אך ישנם סניפים נוספים בחיפה ובערים אחרות, המספקים מגוון רחב של מוצרים ואביזרים איכותיים לחיות המחמד.

בחנויות פט צ'ויס תמצאו מבחר עשיר של מזונות יבשים, חטיפים, כלובים, מיטות, רצועות, קולרים, חומרי הדברה, מוצרי טיפוח ועוד. החנות מתמחה גם בייעוץ ואספקה של מזונות רפואיים לכלבים וחתולים הסובלים מרגישויות שונות, וכן מציעה מוצרים נלווים על פי מרשם וטרינרי במחירים תחרותיים.

כל המוצרים בפט צ'ויס הם ממיטב המותגים המובילים בתחום, כאשר המחירים הם אטרקטיביים ביותר. הלקוחות יכולים להצטרף למועדון הלקוחות ולהנות ממבצעים והטבות ייחודיות.

לנוחיות המרבית, פט צ'ויס מציעה שירות משלוחים חינם לכתובת שתבחרו, ביום ההזמנה עצמה.

עוד פרטים

מידע נוסף על פט צ'ויס pet choice

אזורי שירות

טירת כרמל

תחומי העסק

מזון וציוד לבעלי חיים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3211555

טלפון נוסף 04-7790741

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פט צ'ויס pet choice
נווט

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על פט צ'ויס pet choice

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist