Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
עו"ד שרי נוימן - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

עו"ד שרי נוימן: המומחית המובילה בדיני מקרקעין

בעולם המשפט, תחום דיני המקרקעין נחשב לאחד המורכבים והדינמיים ביותר. כאן, בצומת שבין חוק, כלכלה ויחסי אנוש, נדרשת מומחיות ייחודית. עו"ד שרי נוימן, בוגרת תואר ראשון ממכללת קריית אונו ותואר שני במשפטים מבר אילן, היא הדמות המובילה בתחום זה, עם מוניטין מוכח וידע מעמיק.

התמחותה של עו"ד נוימן בדיני מקרקעין משתרעת על פני קשת רחבה של נושאים. היא מייצגת בכישרון רב הן מוכרים והן רוכשים, בין אם מדובר בנכסי יד שנייה או ברכישה מקבלן. יכולתה לנתח כל היבט של העסקה - מבדיקת הזכויות ועד לניסוח החוזה - מבטיחה שזכויות לקוחותיה מוגנות באופן מיטבי.

אחד מתחומי המומחיות הבולטים של עו"ד נוימן הוא ייצוג בפרויקטים מורכבים כגון תמ"א 38 ופינוי-בינוי. בעולם המשפטי, פרויקטים אלה נחשבים לאתגר עצום. הם דורשים הבנה מעמיקה של חוקי התכנון והבנייה, יכולת לתמרן בין אינטרסים מנוגדים של יזמים ודיירים, ויצירתיות משפטית לפתרון סכסוכים. עו"ד נוימן לא רק מצטיינת בכל אלה, אלא גם הפכה למובילה בתחום, עם מוניטין שמושך אליה הן יזמים מובילים והן דיירים המחפשים ייצוג איכותי.

היבט ייחודי נוסף במומחיותה הוא מיסוי מקרקעין. זהו תחום שרבים מעורכי הדין נרתעים ממנו, אך עו"ד נוימן הפכה אותו לאחד מסימני ההיכר שלה. היא מנווטת בבקיאות בסבך החוקים והתקנות של מס שבח ומס רכישה, ומסייעת ללקוחותיה לא רק להימנע ממלכודות מס, אלא גם למקסם את יתרונותיהם הפיננסיים. יכולתה להגיש השגות ועררים מוצלחים העניקה לה מוניטין כמי שיודעת לאתגר החלטות מיסוי בעייתיות.

כאשר עניינים מגיעים לבית המשפט, עו"ד נוימן נמצאת בשיא כוחה. היא מתמחה בליטגציה בתחומי המקרקעין, מייצגת לקוחות בבתי המשפט השונים ואף בבתי הדין הפרטיים בבני ברק. ניסיונה העשיר בדיני חוזים ומקרקעין מאפשר לה לבנות טיעונים משפטיים חזקים, המשלבים ידע אקדמי עם תובנות מעשיות.

אך מומחיותה של עו"ד נוימן לא מסתכמת בייצוג בעסקאות ובבתי משפט. היא גם מובילה בתחום הטכני-משפטי של רישום בתים משותפים ועסקאות מורכבות. תחום זה, הדורש דיוק, ידע ספציפי והבנה עמוקה של תקנות המקרקעין, הפך לאחד ממוקדי הכוח שלה. רבים מלקוחותיה מעידים כי יכולתה לנהל רישומים מורכבים חסכה להם זמן, כסף ועוגמת נפש רבה.

חזונה של עו"ד נוימן בתחום דיני המקרקעין הוא להפוך את המורכב לברור, את המאיים למזמין. היא מאמינה שבתחום כה קריטי לחייהם ולעתידם הכלכלי של אנשים, יש חובה מוסרית לספק לא רק ייעוץ משפטי מעולה, אלא גם הדרכה והסברה. לקוחותיה מעריכים את יכולתה להסביר סוגיות מורכבות בשפה ברורה, מה שמאפשר להם לקבל החלטות מושכלות.

כשאתם בוחרים עורך דין לענייני מקרקעין, אתם בוחרים מי שילווה אתכם בהחלטות שישפיעו על חייכם לשנים רבות. בחרו במומחית שהקדישה את חייה המקצועיים להבנת כל רזי התחום. בחרו בעו"ד שרי נוימן - המובילה בדיני מקרקעין, שמשלבת ידע אקדמי, ניסיון מעשי ומחויבות אישית. צרו קשר עוד היום וגלו כיצד המומחיות שלה בדיני מקרקעין יכולה לשמש כמצפן בעולם המורכב של נדל"ן.

עוד פרטים

מידע נוסף על עו"ד שרי נוימן

אזורי שירות

תל אביב

רמת גן

תחומי העסק

נדל"ן

עורכי דין

עורכי דין – דיני מקרקעין

נדל"ן

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3202330

טלפון נוסף 052-3300396

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על עו"ד שרי נוימן

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist